1. Grąžinimo teisė ir terminas
1.1. Pirkėjas turi teisę atsisakyti nuotolinės sutarties ir grąžinti prekes per 14 kalendorinių dienų nuo jų gavimo dienos, nenurodydamas priežasties, kaip numatyta Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228(10) straipsnyje.
1.2. Grąžinamos prekės turi būti nepažeistos, nesugadintos, nepraradusios prekinės išvaizdos (nepažeista pakuotė, nesugadintas turinys), kaip reikalaujama pagal Vartotojų teisių apsaugos Įstatymą.
2. Prekės, kurios negali būti grąžinamos
2.1. Plaukų priežiūros produktai (šampūnai, kondicionieriai ir kt.) negali būti grąžinti, jei buvo atidaryti ar pažeista pakuotė dėl higienos ir sveikatos apsaugos priežasčių, kaip numatyta Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228(10) straipsnio 2 dalies 5 punkte. 2.2. Plaukų priežiūros įrenginiai (džiovintuvai, tiesintuvai ir kt.) negali būti grąžinti, jei jie buvo naudoti, sugadinti arba ne originalioje pakuotėje.
3. Prekės grąžinimo procedūra
3.1. Pirkėjas privalo pateikti prašymą grąžinti prekes el. paštu per 14 dienų nuo prekės gavimo. 3.2. Prekė turi būti grąžinta per 14 dienų nuo grąžinimo prašymo pateikimo. 3.3. Prekė turi būti nesugadinta, su originalia pakuote ir priedais (jei taikoma). 3.4. Pirkėjas atsako už grąžinimo išlaidas, išskyrus atvejus, kai prekė buvo brokuota ar neatitiko užsakymo.
4. Plaukų priežiūros įrenginiai (džiovintuvai, tiesintuvai ir kt.)
4.1. Įrenginiams taikoma 14 dienų grąžinimo teisė, jei jie nėra naudoti ir nesugadinti. 4.2. Grąžinimas galimas tik tada, kai įrenginys yra nepažeistoje pakuotėje su visais priedais. 4.3. Grąžinimo atveju klientas atsako už įrenginio grąžinimo išlaidas, nebent jis buvo brokuotas ar neatitiko užsakymo.
5. Garantija
5.1. Plaukų priežiūros įrenginiams taikoma gamintojo garantija. Jei įrenginys turi defektų, jis bus remontuojamas arba kečiamas. 5.2. Garantija netaikoma mechaniniams pažeidimams, netinkamam naudojimui ar išorės pažeidimams.
6. Grąžinimo suma
6.1. Grąžinama visa už prekes sumokėta suma, įskaitant pristatymo išlaidas, jei taikoma. 6.2. Grąžinimas vykdomas per 14 kalendorinių dienų nuo grąžintos prekės gavimo arba grąžinimo prašymo pateikimo, atsižvelgiant į tai, kuri data yra vėlesnė.
7. Grąžinimo išlaidos
7.1. Pirkėjas dengia grąžinimo išlaidas, nebent prekė buvo brokuota ar neatitiko užsakymo.
8. Grąžinimo patikra
8.1. Pardavėjas patikrina grąžinamas prekes dėl pažeidimų ar naudojimo žymių. Jei prekė buvo naudota ar sugadinta, gali atmesti grąžinimo prašymą.
9. Kaip susisiekti
9.1. Jei turite klausimų apie prekių grąžinimą ar garantiją, kreipkitės el. paštu info@kirpo.lt arba telefonu +370 68631998.
